Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Η όμορφη γραμματέας, ένα «επαγγελματικό» ταξίδι και ο ατέρμων βρόγχος...

 Σκηνή 1η: Παίρνει ο «πορνόγερος» την γραμματέα του τηλέφωνο: Μωρό μου, κανόνισα ένα «επαγγελματικό» ταξίδι για τους δυο μας στο Παρίσι για μία εβδομάδα. 
Σκηνή 2η: Παίρνει η γραμματέας τον άντρα της: Αγάπη μου, θα χρειαστεί να λείψω για μια εβδομάδα από το σπίτι. Πρέπει να πάω σ’ επαγγελματικό ταξίδι. 
Σκηνή 3η: Τηλεφωνεί ο άντρας στην γκόμενα: Μωρό μου, η γυναίκα μου θα λείψει για μια εβδομάδα σ’ επαγγελματικό ταξίδι. Θα έχουμε το σπίτι δικό μας. 
Σκηνή 4η: Παίρνει η γκόμενα τον μικρό Τάκη τηλέφωνο: Τάκη, μού έτυχε κάτι επείγον και για μια βδομάδα δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε μαθήματα. 
Σκηνή 5η: Τηλεφωνεί ο Τάκης στον παππού του: Παππού, θυμάσαι που μού είχες πει, όποτε θέλω να περάσω μια εβδομάδα στο σπίτι σου; Ε, λοιπόν, αυτήν την εβδομάδα δεν θα έχω μαθήματα, γιατί κάτι έτυχε στην δασκάλα μου και έτσι θα έλθω. 
Σκηνή 6η: Παίρνει ο παππούς τη γραμματέα του: Τελικά, άκυρο το «επαγγελματικό» μας ταξίδι, μωρό μου, γιατί θα έλθει ο εγγονός μου για να περάσουμε την εβδομάδα στο σπίτι μου. 
Σκηνή 7η: Τηλεφωνεί η γραμματέας στον άντρα της: Αγάπη μου, τελικά άκυρο το επαγγελματικό ταξίδι. Θα τα πούμε αργότερα. 
Σκηνή 8η: Παίρνει ο άντρας την γκόμενα: Ελα μωρό μου,  άκυρο το επαγγελματικό ταξίδι της γυναίκας μου, οπότε δεν θα μπορέσουμε να βρεθούμε. 
Σκηνή 9η: Τηλεφωνεί η γκόμενα στον Τάκη: Τάκη, τελικά ακυρώθηκε η δουλειά που είχα, και θα κάνουμε κανονικά μαθήματα αυτή την βδομάδα. 
Σκηνή 10η: Παίρνει και ο Τάκης τον παππού του: Παππού, δεν θα μπορέσω να έλθω στο σπίτι σου αυτήν την εβδομάδα, γιατί θα έχω κανονικά μαθήματα με τη δασκάλα μου. 
Σκηνή 11η: Τηλεφωνεί ο παππούς στην γραμματέα του: Μωρό μου, τελικά θα πάμε «επαγγελματικό» ταξίδι, γιατί μού το ακύρωσε ο εγγονός μου. 
Φήμες λένε πως ακόμα δεν έχουν σταματήσει τα τηλεφωνήματα..
*Το έστειλε ο φίλος, Δημήτρης Νικολούλιας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου